Известие

Collapse
No announcement yet.

Трудно паля! Трудно върти 156 2.4 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от mim Покажи съобщение
    подгревни свещи?
    че сега в студеното има нужда от тях
    Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
    За свещите колежката много добре е казала...
    Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщение
    Аз също залагам на свещи.
    Само ще спомена за статистиката че дизел с директно впръскване пали без никакви проблеми и без подгревни свещи Тей че тях ги отпишете отдено на което ако дори има някоя изгоряла на таблото си показва

    Другите неща са вярни да си провериш акумулатора, просто го свали и зареди 24 часа...
    Но за мен също си провери компресията...колкото и да не ми се ще да го казвам
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
      Само ще спомена за статистиката че дизел с директно впръскване пали без никакви проблеми и без подгревни свещи Тей че тях ги отпишете отдено на което ако дори има някоя изгоряла на таблото си показва

      Другите неща са вярни да си провериш акумулатора, просто го свали и зареди 24 часа...
      Но за мен също си провери компресията...колкото и да не ми се ще да го казвам
      Свещичките му улесняват живота... което при слаб акумулатор или други проблеми може да направи разликата.
      А дали лампичката на таблото свети или не никой не ни казва...
      Welcome to the real world

      Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

      Comment


      • #18
        за мен проблема е в стартера. като не върти силно и не можи да направи налягане за да възпламени нафтата.дори и да не е от това трябва да се оправи. това се оказа на една 2.4-ка 136 коня на скоро.всъщност просто решихме да изолираме проблема с стартера за да видим дъли ще има проблем с паленето. само че при него си палеше. но понякога неможеше. не е имало трудност с запалването. или палеше или не. момчето му пламна главата докъто не оправи стартера. ся е кибрит. свещите се сменят като изгорят за тва е лампичката на таблото.
        Last edited by gjulizar83; d.m.y г., 21:56.
        1.9JTD 105+

        Comment


        • #19
          Най-добре на сервиз, че както може да е стартера, така може и да е алтернатора и да не зарежда добре акумулатора. А иначе за свещите - при толкова студено време изобщо няма и да разбере, че са му изгорели, ако нямаше индикация на тазблото. Снощи гледах на едно браво - 3 изгорели и пали като барут.
          Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
          Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
          Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
          Alfa Romeo 156, 2.0TS

          Comment


          • #20
            При мен се появи такъв проблем преди време. Колата не палеше, трудно въртеше и в един момент отказа.
            Гледам колегите са казали вече - стартер би трябвало да се казва проблема!Ако акумулаторът е зареден, значи че не е алтернатора. Това при условие че акумулатора ти е напълно зареден(можеш да го замериш).
            ALFA ROMEO 156 SW SELESPEED - EX
            ALFA ROMEO 159 SW 1.9 Mjet - EX
            ALFA ROMEO 156 2.4 JTD-EX
            ALFA ROMEO 33 1.8TD -R.I.P.

            Comment


            • #21
              Мерси за многото коментари!
              Утре ще замервам как се зарежда акумолатора, а колкото до таблото нищо не мига. Като дам на контакт светва жълтата лампа за свещите и след по-малко от секунда угасва и това е. Дано да не е скъп ремонта на стартера.
              146 1.3 boxer
              156 2.4 JTD

              Comment


              • #22
                стотина лева
                1.9JTD 105+

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от gjulizar83 Покажи съобщение
                  стотина лева
                  Може и повечко да е, не се знае кой червулак му е за смяна ... Докато не се отвори ...

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от gjulizar83 Покажи съобщение
                    стотина лева
                    Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                    Може и повечко да е, не се знае кой червулак му е за смяна ... Докато не се отвори ...
                    И още стотина лева за свалянето щото е заврян ...
                    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                      И още стотина лева за свалянето щото е заврян ...
                      И двете цифри са над максимума
                      Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                      sprint tropheo
                      155/1.8
                      156/2.0 Selespeed

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
                        И двете цифри са над максимума
                        А бе, сто лева за сваляне е несериозно, Търтея да си гледа работата , ама за ремонт мое и да ги стигне ...

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                          А бе, сто лева за сваляне е несериозно, Търтея да си гледа работата , ама за ремонт мое и да ги стигне ...
                          Да и затва стартерите на 90% от алфите правени в България се държат на два болта
                          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                          Comment


                          • #28
                            Имах същия проблем,нов акумулатор и бавно въртене на стартера,оказа се прекъсната на 90% дебелия кабел който излиза директно към стартера от акумулатора и съответно през моста 10% не може да мине достатъчно ток.....

                            Comment


                            • #29
                              Колега аз моята като я взех също много трудно палаше.Сутрин ток и давах ама тя не та не.Отидох при един майстор в Надежда(и старата алфа там съм я карал много читав майстор)и каза,че е стартера.Понеже филтъра горивния се намира точно над него и при смяната изтича известно количество нафта към стартера и малко прах и сметай кво става.Та човека го свали изчисти пресътрга и вече 3 години съм забравил за тоя проблем.Поздрави!!!

                              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150+++hp
                              EX = Alfa Romeo 156 2.4 JTD
                              EX = Alfa Romeo 155 1.8 8v TS

                              Comment


                              • #30
                                Колеги това ,,......Купих си също нов акумулатор "Бош" 74Ампера..." , което е написал инициатора на темата не е ли прекалено слаб акумулатор за 2.4 дизел.Кжете си мненията защото ми стана интерестно.при положение, че на бензиновата на жена ми е 62 ампера а на дизела е 74 ми се струва прекалено малка разликата но нека по знаещите да кажат.
                                Бивша:156 2.4 JTD-140 Distinctive
                                Настояща: Opel Vectra Caravan 1.9 CDTI- 150 h.p.живички мъркат.

                                Comment

                                Working...
                                X